Do uzytkownikow MSI KT3 Ultra-ARU.

Autor: Swirnik (swirnik_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 00:35:29 MET DST

Witam serdecznie szanownych grupowiczow.
Posiadam ww. plyte glowna i mam takie oto pytania:

1. Po podlaczeniu zlacza S-Bracket i podlaczeniu do niego
    6 glosnikow z zestawu 5.1 nie dziala mi prawy-przedni glosnik,
    a po wlaczeniu w zestawie glosnikow opcji enhanced (umozliwiajacej
    dzialanie wszystkich glosnikow przy zrodle stereo) nie dziala wogole
    prawy kanal.
    Pozyczylem od kolegi karte Creative SB 5.1 Live zainstalowalem ja
    podlaczylem glosniki i wszystko jest O.K.

2. Nie moge w zaden sposob ustawic w BIOS-ie wlaczania komputera
    tylko przy pomocy np. sekwencji klawiszy z klawiatury (mam najnowszy
    bios do plyty).

Moze szanowni grupowicze powiedza czy ww. opcje dzialaja u nich i jesli tak
to prosilbym o dokladne wskazowki jak je Koledzy ustawili, ze dzialaja
(moze ja cos zle robie).

Po prostu nie wiem czy wobec powyzszych "zjawisk" z moja plyta, przejsc nad
nimi do porzadku dziennego czy odnosic plyte do serwisu ?
Z MSI zwiazany jestem od dawna, uzytkowalem rozne modele tych plyt
i pierwszy raz zdarza mi sie ze w MSI cos nie dziala.

Bardzo ladnie prosze Szanownego Grona o pomoc i informacje.

Swirnik
swirnik_at_poczta.onet.pl