Re: gf4 4200 lub gf3 ti200

Autor: dyferencjo (dyfer_at_blokada.poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 10:07:00 MET DST

"oya" <jot_at_widzew.net> wrote in news:ajjvjj$ssu$1_at_korweta.task.gda.pl:

> i teraz moje pytanie czy jak kupie to cudo bedzie wszystko sprawnie
> chodzilo bez zadnych zmian biosu etc?

Będzie śmigać bez problemu.

> pozatym czy do szybkosc karty i do szybkosci gierek (fps) potrzebny
> jest jakis super procek??

To zależy od samej gry. Generalnie dla takiej karty jak Gf4Ti nie jest
wymagany jakiś super procesor (1,8 czy 2 GHz). Na Twoim Duroni będzie
działać, ale karta nie będzie działać na max swych możliwości. Będzie to
powiedzmy 80%. Ale to na tyle szybka karta, że różnicę odczujesz horendalną
w stosunku do MX400 :)))

> bo jesli na moim 700 dostane nikly wzrost szybkosci klatek to chyba
> nie ma sensu zmieniac kart (mam gf2mx 400 32mb)

Zobaczysz różnicę. Tak poza tym możesz się zainteresować (jako odrębny
temat) podkręceniem tego D700 na D900. Zawsze coś i za darmo :)

--
Rally.pl Ta_at_m Tychy
Internet Group