Re: Elitegroup //ECS//

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 23:25:34 MET DST

Dnia Fri, 16 Aug 2002 12:14:33 +0000 (UTC) niejaki(a) Krzysiek
<silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> napisał(a):

> To sie poluz i odpocznij.

i wypij piwo. nie zapominaj o piwie ;)

> Ja bym raczej okresil lubiacymi biegac do sklepu, nie bajacymi sie
> ryzyka, lubiacymi kilka razy wykrecac plyte z obudowy, wyrywac wlosy
> itp... itd...

zacytuję pewnego człowieka ze sklepu (swoja drogą nawet równy gość, jak
zwróciliśmy mu sprzęt po burzy załatwił zastępczy):

"ogólnie bierzemy trzy marki - ecs, soltek i msi. ecs'a głównie dlatego,
że ludzie to kupują, a soltek i msi, bo jak przychodzi ktoś do nas i prosi
o zestaw jakość/cena to wrzucamy któreś z tych, zależnie co mamy na
stanie"

sklep jeden z tańszych w mieście, przez wielu uważany za dno, ale odkąd
podłączyliśmy właściciela do naszej sieci to od razu jest fajniej ;)

> BTW zaczyna robic sie to zabawne :>

kurde, właśnie ja dziś mało spałem i weszłem w etap w jaki wchodzę około
pierwszej w nocy przez co wszystko mnie śmieszy :) nawet te wątki ;)

--
|Witold_Wilk_______<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|