Re: Elitegroup //ECS//

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 14:14:33 MET DST

"PasZczAk" <paszczak_at_z.pl>, wrote in news:ajikpn$4hi$1_at_news.tpi.pl:

> Naprawde zaczynam się juz meczyc szanowni grupowicze...

To sie poluz i odpocznij.

> kolejny post na temat jakich problemow bo ich nie mam pomimo ze mam
> ecsa i prosze nie wmawiajcie mi ze sie nie znam

Yeee!!!
Czyli krucjator z wypolerowana tarcza bedzie :>

> Nie wiem dlaczego ale chyba nic sie od kilku lat nie zmieniło... zawsze
> znajdzie sie post ... czy moj duron 1Ghz przy 50o C sie nie spali ojejj
> jakie to straszne!!!!

No i?

> Druga grupa postow to wojny pomiedzy YNTELOWcami i AMD-owcami ...
> zawsze jakos sie spozniam i nie nadazam za watkiem bo zbyt szybko sie
> rozwija!

Najlepsza zabawa jest to wszystko przeczytac na koniec :>

> Ostatni krzyk mody jak zauwazyłem na tej grupie sa bitwy na temat
> ECS-ow i ich awaryjnosci!

Taaa...
Niektorzy maja kalpki na oczach i liczby do nich nie docieraja.

> krytykuje ale dziwi mnie ze kogos kto kupil ecsa zawsze sie posadza o
> naiwnosc głupote i totalny brak wiedzy na temat komputerow.

Ja bym raczej okresil lubiacymi biegac do sklepu, nie bajacymi sie ryzyka,
lubiacymi kilka razy wykrecac plyte z obudowy, wyrywac wlosy itp... itd...

> dlaczego tak jest ale rowniez kazdy kto ma ecska i powie ze mu działa
> bez zarzutu zaraz zostaje objechany i mowi sie mu ze ma FARTA...

Tylko gdy sie wykulca czytaj uwaznie i pomijaj posty narwancow (bez obrazy
ale miedzy innymi takich jak Ty).

> trafił na 1 z 1000 egzemplarzy sprawny i reszta jest smieciem...!

Bo to w sumie prawie prawda.

> Nie wiem co za tym stoi ale chyba przemawia za wami zazdrosc czy co?Moze
> czujecie sie oszukani ze za swojego ABITa zaplaciliscie 700zł a tu
> jakis ECS za 290zł ma podobna wydajnosc?

Mylisz sie. Tu nie chodiz o wydajnosc (akurat z plytami ECS nie jest zle)
tylko o awaryjnosc, stabilnosc, odpornosc na rozne nietypowe konfiguracje
oraz mozliwosci konfiguracyjne w biosie. Zrozumial?

BTW zaczyna robic sie to zabawne :>

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!