Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 21:01:34 MET DST

On Thu, 15 Aug 2002 00:08:42 +0200, "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> wrote:

>S± to niez³e p³yty a, ¿e przy okazji tanie. Od jakiego¶ czasu u¿ywam ECSa
>K7VZA ver.3.0 i ...dzia³a du¿o stabilniej od poprzednika (Shuttle). ¦miesz±
Ale to ze Ty uzywasz i jest stabilna, to dokladnie nic nie znaczy!

>takiego kolegê który rok temu wykosztowa³ siê na jakie¶ cudo Asusa z
>prockiem Intela i od tego czasu mêcz± go zwisy Windowsa (obecnie mój komp.
A kto Ci kaze zaraz Asusa kupowac? Owszem sam mam i w zasadzi nie
sprawila mi ona zadnej niespodzianki mimo, ze zaladowana jest na full.
(ciekawe jak Twoj ECS by sie w tej sytuacji sprawowal - pamietajac
fakt, ze musialbym jeszcze osobno dolozyc drugi kontroler IDE)

>na ecsie jest stabilniejszy, szybszy i tañszy). Czy¿ nie lepiej jest zrobiæ
>czêste tanie upgrady zamiast jednego drogiego? Wiecie ile bêd± warte te
Szybszy? Powiedz to mojemu znajomemu z ECSem na Via Apollo. Wydajnosc
tej plyty (mimo, poprawki na nedzna wydajnosc obslugi pamieci przez
ten chipset) jest zenujaca. Nie pomaga ani najnowszy Bios, ani
kombinacje z wcpreditem, ani asynchroniczen puszeczenie pamieci
100/133 bo ta opcja niestety nie dziala poprawnie (testowane na
pamieciach PC133 Hyundaya, Infineona i Microna)
Super zakup rewelacyjnie tani, tylko jesli chcesz miec wydajnosc
zblizona do konkurencji musisz niestety dorzucic troche kaski na
szybszy procek. Rewelacja polecam kazdemu......
Ja wim, ze to przypadek skarajny, ale kupujac plyte trroche bardziej
markowa np. Solteka mozesz sie nad takimi problemami nie zastanawiac.

>nowiutkie asusy i pentiumy 4 za dwa lata ...tyle co teraz kosztuje ¶redniej
>klasy kalkulator.
Za 2 lata to zupelnie niedziwne przy tym tempie wypuszczania na rynek
nowosci sprzet raci na wartosci nie dlatego, ze sie zuzywa, ale
dlatego, rynek zalewany jest ciagle czyms nowym, czasem tylko niewiele
lepszym.

>ECS K7VZA rulez!
Niestetyu slowko "rulez" sprawia, ze do rozmowcy zaczynam podchodzic z
pewna doza poblazliwosci ;-)
Ile razy ja jusz zlyszlem tamto Rulez, to Rulez a i tak wszystko
wreszcie okazalo sie co najwyzej takie sobie.

GLide