Re: ecs k7vta3 v. 2.0 - bios

Autor: sliver22 (sliver22_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 20:23:36 MET DST

> A jak Wam sie spisuje ta plyta?
> Prosze o Wasze wrazenia.

Ja ja mam od maja br. i nie mam z nia zadnych problemow (chyba ze to o czym
pisze pare postow wyzej to wina plyty). Pamieci DDR 256MB. Procek Athlon XP
1700+ na coolerku Spire przy 100% obciazeniu ma 51 st. (obudowa otwarta,
przy zamknietej ma max 55st.).
Kumpel z akademika ma identyczna konfiguracje i tez nie narzeka. A jeszcze
inny kumpel ma na tej plytce Durona 950MHz i tez wszystko jest ok.

P.S.
A tak poza tym to polowa kumpli z akademika, wszyscy to studenci
informatyki, ma ECS'a na pokladzie, wiekszosc na Sis'ie i nikt jeszcze nie
narzekal na ta firme. Moze po prostu w lodzkich sklepach nie sprzedaja
plytek z odrzutu ;)

sliver