Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 20:18:17 MET DST

> To zes zablyszczal. Akurat mocna konkurencja dla Asusa jest Abit, MSI,
> Epox, Soltek oraz Gigabyte. ECS to rynek low-end.

Sk±d wiesz, ¿e przy wyborze p³yty nie zastanawia³em sie nad asusem i nie
zrezygnowa³em z niego tylko dlatego, ¿e ecs by³ tañszy? Zapewniam ciê, ¿e
gdyby nie tego typu konkurencja za p³yty renomowanych firm trzeba by by³o
p³aciæ od 1000 z³

> Akurat jak bys nie wiedzial z ta plyta nie bylo problemow co z k7s5a i to
> byla udana konstrukcja ECS.

Oh! Bardzo siê cieszê.

> Po co Ci dodatkowy kontroler jak masz tylko 3 napedy, i na dodatek RAID ;)

Kupi³em go wtedy, gdy moja poprzednia p³yta obs³ugiwa³a tylko UDMA33 i tak
ju¿ zosta³o. Zawsze dodatkowe miejsce do wpiêcia dysku siê przydaje.

tjd