Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 20:05:18 MET DST

"TJD" <tjd_at_klub.chip.pl>, wrote in news:ajjce7$f0i$1_at_news.tpi.pl:

> Napiszê Panu tak. Gdyby Pan zna³ siê na kilku podstawowych zasadach
> steruj±cych ca³ym rynkiem komputerowym conajmniej w stopniu miernym, to
> nie plu³ by Pan na takie firmy jak ecs,

Czytaj moje posty, a nie wal masowki, bo oskarzasz mnie o zeczy ktorych
nie robilem.

> które dziêki temu, ¿e swoj± polityk± cenow± tworz± mocn± konkurencjê dla
> takich firm jak asus etc., przyczyniaj± siê do ni¿szych cen tych
> drugich.

To zes zablyszczal. Akurat mocna konkurencja dla Asusa jest Abit, MSI,
Epox, Soltek oraz Gigabyte. ECS to rynek low-end.

> ECS K7VZA rev.3 (z muzyk± AC97)

Akurat jak bys nie wiedzial z ta plyta nie bylo problemow co z k7s5a i to
byla udana konstrukcja ECS.

> Dodatkowy kontroler z RAID
> IBM Deskstar 60GXP 40Gb

> CD-ROM SAMSUNG SC-140
> CD-R MITSUMI CR-2801

Po co Ci dodatkowy kontroler jak masz tylko 3 napedy, i na dodatek RAID ;)

> Aha napisz przy okazji do czego potrzebna jest tu moja konfiguracja i co
> ona wnosi do dyskusji.

Im wiecej roznych kart rozszezen w plycie siedzi tym wieksze mozliwosci
wystapienia konfliktu co w konsekfencji prowadzi do ustraty stabilnosci.
Jak plyta jest dobrze zaprojektowa to dobrze zarzadza zasobami i nie ma
tego problemu. Podobnie jest z windowsem czysta instalka w sumie nie ma
sie przez co wysypac (poz tym ze sama z siebie po pewnym czasie ;) To
dopiero instalowanie coraz wiekszej ilosci programow i zle zarzadzanie
nimi przez Windowsa powoduje jego zwisy. Ty masz wsadzone tylko trzy karty
wiec raczej nie masz co sie chwalic bo to bylo by conajmniej dziwne jak by
sie plyta sypala.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!