Re: uniwesalny bios

Autor: PasZczAk (paszczak_at_z.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 19:47:41 MET DST

> Jestem zdesperowany dlatego chcę co ś zrobić ze swoją płytą główną. Cały
> numer polega na tym, że w systemach w2k/xp jak w biosie nie dam ASSIGN IRQ
> FOR VGA ENABLE to w tych systemach nie mogę zmieniać częstotliwości
> odświerzania grafiki (a mam riva tnt2 m64 na agp), cały czas mam
> 60Hz..zwariować można. Pod Windows 98 moze być ta opcja na disable i mogę
> bezproblemowo zmieniać częstotliowśc odświezania. Teraz: jak mam tą opcję
na
> enable i włożę d kompa jakąś kartę pci to żaden windows mi się nie
odpala.
> [...]

moim zdaniem masz cos ze strownikami do grafiki... jeszcze do niedawna
miałem tą płyte (jakies 6 miechow temu sprzedałem) miałem najnowszy bios
producenta... a grafike Matrox G400 AGP 16mb i kilka pci zeczy sieciowke
dzwiek ... chyba testowałem na tym ATC 5200 wszystkie systemy operacyjne win
2000 rowniez i nie miałem problemow z tad wnioskuje ze to musi byc wina
grafiki...

nVidia Suxxx!

--
Pozdrawiam