Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: PasZczAk (paszczak_at_z.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 19:43:12 MET DST

> Tu nie o to chodzi. Przeciez niekt nie twierdzi, ze taka konfiguracja moze
> byc nie stabilan. Tu chodzi o to, ze jest bardzo duzo przpadkow gdy takie
> konfugracje nie dzialaj. A podanie ze mi chodzi wiec plyta jest super i
> wogle nic nie wnosi. Rozumiesz?

No mi też chodzi stabilnie ecs k7s5a jestem nawet zadowolony z tego zakupu
który zrobiłem bo za durnia 1ghz i płayte i wiatrak zapłaciłem 600zł w
hurtowni formatu ;p ale przeczytałem ostatnio tutaj wiele watkow i gdy ktos
powiedział dobre słowo o ecs (po prostu ze choddzi)zaraz odzywał sie mistrz
komputerowy ktory składa 1000 komputerow na ecsach tygodniowo ;-) i mu
tłumaczy ze miał szczescie bo 90 ze 100 jest wadliwych i juz wywiazuje sie
kolejna dyskusja!

--
Pozdrawiam
Kuba Paszkowski | www.paszczakwww.prv.pl | GG:310200 |