Re: Jaki skaner

Autor: adam (adam.d_at_adam.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 17:41:33 MET DST

"Sniper" <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote

> Mam model UT12. Z tego co czytałem, UT16 wiele nie wnosi, a wiele
pogarsza.
> Jeśli chodzi zaś o moje osobiste odczucia, to model UT12 jest totalnie
> badziewiastym skanerem i z czystym sumieniem odradzam go każdemu. Wydaje
mi
> się, że to samo może dotyczyć nowszego UT16 czy UT24.

Zgadza sie - kupilem ten shit (UT12) tylko dla bundlowego Corela - dynamika
jest tak kiepska, ze pewnych rzeczy nie ma sensu nawet probowac skanowac.
Natomiast dosc dobry jest algorytm kasowania mory - ale to tyle co z zalet
: )))
Wlasciwie to sluzy mi tylko do wysylania faksow, dobrze wspolpracuje z
WinFaxem. Fotografie wole "zeskanowac" cyfrakiem niz wkladac do niego.

adam