Re: Jaki skaner

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 14:24:27 MET DST

Użytkownik "Konrad" napisał:

> Jaki skaner polecilibyście z dwóch typowanych:
> 1.Plustek OpticPro UT16

Mam model UT12. Z tego co czytałem, UT16 wiele nie wnosi, a wiele pogarsza.
Jeśli chodzi zaś o moje osobiste odczucia, to model UT12 jest totalnie
badziewiastym skanerem i z czystym sumieniem odradzam go każdemu. Wydaje mi
się, że to samo może dotyczyć nowszego UT16 czy UT24.

> 2.Microtek ScanMaker 4800Plus
Po roku pracy ze skanerem Plustek dokupiłem drugi skaner, tym razem HP4470
C. Jestem niesamowicie zadowolony, bo urządzenie prezentuje naprawdę
profesjonalną klasę i jakość działania. A dodam tylko jedno: podczas zakupu
przeglądałem dokładnie ofertę rynkową i do ostatniej chwili nie mogłem się
zdecydować co wybrać: HP 4470C, czy Microtek 4800 Plus. Jeśli kupisz
Microtego 4800 Plus, powinieneś być zadowolony. Chociaż osobiście polecam
tego HP.

Pozdrawiam,
Sniper