Re: ECS - nie taki z造 ... (zrobilo sie dlugie)

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 16:55:37 MET DST

"666" <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Wlasnie 100/100 przy pamieci 133,

Wybitan konfiguracja :)

> juz przeciez wczesniej napisalem jakie kombinacje probowal.

Tak ale strasznie to zakrecone wszytsko bylo :)

> dokladnie to co napisalem, nie dzialala pamiec 133 ustawiona na 100/100
> na plycie, podczas gdy pamiec 100 dziala, wiec dlatego wysnulem taki
> wniosek.

A wniosek jest dla mnie zabwny :) Plytasama sobie nic nie ustawi to ty
decydujesz o taktowaniu.

> Teraz mi jeszcze napisz ze ecs nie jest kompatybilny z 60% pamieci itd
> itp.

A niby czemu? Mogalo sie tak zdazyc ze akurat ta plyta nei chciala dzialac
akurat z tymi pamieciami.

> Probowalem z innymi pamieciami 133 z dwoch innych komputerow z
> plyta ecs.

Dzialo wtedy?

> Chyba problem kompatybilnosci z ukladami pamieci jest niewielki, jesli
> ktos wybiera sobie pamiec 133mhz sdram.

NIe wielki ale jest.

> Niezbyt jasno to napisales. Oni czyli ecs?

A o kim mowa?

> O co wlasciwie tutaj ci chodzi?

O ta plyte co nie chodzi :P

> Kiedy jest ta kontrola jakosci?

Powinna byc zanim plyta opusci fabryke.

> Nie napisales wprawdzie odpowiedzi na pytanie czy uwierzylbys w dane
> umieszczone na stronie producenta, ale wlasciwie nie musisz, bo ja np
> nie, niezaleznie czy bylby to asus, abit czy ecs.

Ja raczej tez nie.

> umiescic na swojej stronie reklame, wiec nie zarzucaj, ze "utajniaja"
> dane bo maja cos do ukrycia, to bez sensu i w ogole swistak :P

A czy a napisalem ze ustajniaja?

> Dziwne ze to napisales, bo wczesniej w innych swoich postach napisales,
> ze ecs ma problem z kontrola jakosci swoich produktow. Co przez to
> rozumiesz?

To ze za duzo wadliwych egzeplarzy laduje na rynku. A co do wczesnjeszych
postow jak bys nie zauwazyl to byla luzna ironiczna wyliczanka.

> Jesli nie to, ze jest duzo wadliwych (czego nie wiesz, jak
> sam przyznajesz),

Zrozum dokladnie co napsialem. Dokladnej ilosci wadliwych nie znam, ale
jak by na to nei patrzec jest to luczba za duza. Zbyt _doslownie_ wszystko
interpretujesz.

> rozumiem ze zarzucasz plytom ecs wady nawet w przypadku poprawnie
> wykonanych egzemplarzy.

A to niby dlaczego?

> Z tego co zauwazylem, to glownie chodzi o problemy z rozbudowana
> konfiguracja i kompatybilnoscia,

Przedewszystkim to ze stabilnoscia.

> z czym sie nie zgadzam, bo przeciez ecs to nie plyta dla super
> przetaktowywacza,

A jak to sie ma do tego co napisales wyzej? Nie ma ze boli plyta musi byc
odporna na rozne nietypowe konfiguracje i na maksymalnie obsadzone
wszystkie sloty, bez wzgledu czy jest to plyta do o/c czy bez opcji o/c.

> tylko tania plyta, o mozliwosciach proporcjonalnych do ceny.

Jesli by nie bylo tyle problemow z ECS zgodzil bym sie z tym zdaniem.

> Chetnie poznalbym konfiguracje ktora nie dziala z powodu plyty (a
> zadzialala po wymianie powodujacego klopoty elementu np. dysku czy
> karty)

Zapraszam do archiwum, pelno tego znajdziesz.

> ECS raczej jakos nadzwyczajnie problemowy nie jest, poza plyta k7s5a.

No nie wiem, akurat ta plyta jest tak bardzo popularna. O innych
praktycznie wogle sie nie wspomina.

> Czyzby?

Moge Ci to zagwarantowac.

> Sprobuj zareklamowac plyte bo jest niestabilna...

Jak udowodnisz ze jest niestabilna i ze jest to wina plyty to nei ma
problemu. Widac, ze nie pracujesz w sprzecie.

> wieksze prawdopodobienstwo trafienia na zly egzemplarz w przypadku ecs,
> ale wg mnie warte swojej ceny.

Sorry ale LOL
Samobojca jestes czy co?

> Stabilnosc prawie nie zalezy od plyty

Tak mysalem ze sie srednio znasz na sprzecie, teraz mam pewnosc, ze sie
slabo znasz.

> Po prostu windows nie chcial mu wykryc kontrolera scsi, probowal
> naprawde wszystkiego. Kontroler byl zwyczajnie niekompatybilny z ta
> plyta. Teraz to juz i tak nierozwiazywalne,

To zes podal szczegoly. Jaki kontroler, jaka plyta abita, jaka dokladniej
konfiguraja, jakie systemy operacyjne probowales, czy kontroler byl
wykrywany przez bios, probowales rozny slotow,. Wyslales maila so supportu
obu firm.

> zeby nie bylo ze z innymi plytami nie ma wcale problemow - z zadna
> plyta nie ma gwarancji.

Alez nikt czegos takie nie twierdzi, poprostu z niektorymi to jest kpina.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!