Re: Fachowcy: Intel vs AMD

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 17:03:39 MET DST

On Thu, 15 Aug 2002 13:05:15 +0200, "Apik" <apik_at_tlen.pl> wrote:

>A ja mysle ze 1.7 XP oraz MSI KT 333 tez chodzi ok jak dlozy sie do tego np
>Baracude i dobra grafika za rozsadne pieniadze to mozna podzialac
Imo mieszanie takie procka i KT333 nie ma sensu. (Ustawiajac pamiec
asynchronicznie nie zyska sie wiele a nie kazdy musi sie lubowac w
eksperymentach).

Jaesli sprzet mialby byc tani i w miare mozliwosci wydajny kupilbym
plyte na KT266A (shuttle AK312) i do tego XP1600+.
Kupawanie Celerona nie ma tu zadnego sensu. Toolatiny juz sie w
zasadzie skonczyly (w sensie ziekszania wydajnosci/szybkosci) i
jakakolwiek modyfikacja kompa w sensie wydajnosci procesora bedzie
pociagac za soba wymiane plyty.
Nowe celerony to tez chybiony pomysl ze wzgledu na marna wydajnosc,
jesli juz Intel to od razu P4 1600 Northwood lub szybszy.

Pozdrawiam
GLide