Re: Fachowcy: Intel vs AMD

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 21:44:44 MET DST

Dnia 14 Aug 2002 14:48:11 +0200 niejaki(a) pan_kierownik_at_poczta.onet.pl
napisał(a):

> Celeron 1,1 MHz OEM Athlon Thunderbird 1,3 MHz
> Celeron 1,3 MHz BOX Athlon XP 1,7 GHz /266
>
> Do tego plyta ECS K7S5A (AMD) lub P6S5AT (Intel) - porownywalne ceny. To
> sa najczestsze propozycje sprzedawcow po hasle: jakosc za rozsadna cene.

jakość... no cóż... wątpliwa. okropne płyty. mam naprawdę awersję do
wszelakich tanich płyt jak pcchips, ecs... ecs to ogólnie taka marka, że
każda płyta jest inna. w tej działają dwa pci, znów ta sama się wyłącza, a
znowu inna potrafi dla zabawy się resetować o każdej równej godzinie.

zmniejsz ilość megaherców, ale weź dobrą i tanią płytę, tj. microstar,
soltek. różnica będzie zauważalna na korzyść "wolniejszego" zestawu.
pozatym obecnie megaherce to tylko ładnie wyglądają na plakietkach, bo
word i tak w większości czasu się nudzi.

nie polecę Ci żadnego - ani intela ani amd. nie ma różnicy. każdy zestaw
jaki weźmiesz i tak za jakiś czas kupisz coś nowego. więc nie ma sensu. ja
osobiście wziąłbym jakiegoś celerona na tulipanie, możliwie wolnego, i
duży, duży radiator i zostawił na samym radiatorze. kocham ciszę i się do
tego przyznaję. bo komputera nie wyłączam.

--
|Witold_Wilk_______<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|