Elitegroup //ECS//

Autor: PasZczAk (paszczak_at_z.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 12:40:11 MET DST

WitAjcie!
Naprawde zaczynam się juz meczyc szanowni grupowicze... nie bedzie to
kolejny post na temat jakich problemow bo ich nie mam pomimo ze mam ecsa i
prosze nie wmawiajcie mi ze sie nie znam (no moze porownujac do goscia ktory
wydaj 100.000 $ na szkolenia w sun-ie)

Nie wiem dlaczego ale chyba nic sie od kilku lat nie zmieniło... zawsze
znajdzie sie post ... czy moj duron 1Ghz przy 50o C sie nie spali ojejj
jakie to straszne!!!!

Druga grupa postow to wojny pomiedzy YNTELOWcami i AMD-owcami ... zawsze
jakos sie spozniam i nie nadazam za watkiem bo zbyt szybko sie rozwija!

Ostatni krzyk mody jak zauwazyłem na tej grupie sa bitwy na temat ECS-ow i
ich awaryjnosci! ZAwsze znajdzie sie ktos kto broni i zaciekle krytykuje ale
dziwi mnie ze kogos kto kupil ecsa zawsze sie posadza o naiwnosc głupote i
totalny brak wiedzy na temat komputerow. Nie wiem dlaczego tak jest ale
rowniez kazdy kto ma ecska i powie ze mu działa bez zarzutu zaraz zostaje
objechany i mowi sie mu ze ma FARTA... ze trafił na 1 z 1000 egzemplarzy
sprawny i reszta jest smieciem...! Nie wiem co za tym stoi ale chyba
przemawia za wami zazdrosc czy co?Moze czujecie sie oszukani ze za swojego
ABITa zaplaciliscie 700zł a tu jakis ECS za 290zł ma podobna wydajnosc?

Zastanowmy sie nad tym...!

--
Pozdrawiam
Kuba Paszkowski | www.paszczakwww.prv.pl | GG:310200 |