Re: Win98???

Autor: mirro (bis2_at_SPAM_NO_go2.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 14:18:57 MET DST

Użytkownik "Gabriel 'Varius'" <gabriell_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Sory za lamerskie pytanie.
>....Pytam poniewaz przy zamykaniu Windy nie
> pokazuje sie napis "poczekaj na zamnkniecie...." oraz "teraz mozna
> wylaczyc komputer"-poprostu zamyka sie przy czarnym obrazie i tyle.Nie
> pomaga rowniez podmiana w/w plikow.

Czyzby odwieczny problem z zamykaniem Win98SE? Poszukaj na stronie
Microsoft. Powinien byc patch, ktory usuwa ten problem.

A propos. Przyjechal do mnie brat z Australii i kiedy rozmawialismy o
Windowsach to powiedzial, ze Windows 98 to syf. Dlaczego? Bo u niego w pracy
nikt z kilkunastu osob nie moze "normalnie" zamknac Windowsa. A niby Zachod
(no dobra: Poludnie) !!! Teraz chyba bedziecie inaczej podchodzic do takich
pytan.

Mirro