Re: plyta MSI KT3 Ultra 2 (MS-6380E)

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 14:01:13 MET DST

Użytkownik "Paweł 'Dziku' Spychalski" napisał:

> Nie chcę marudzić, ale ostatnimi czasy Abit robi coraz gorsze płyty.

Moim zdaniem Abit raczej nigdy nie robił idealnych płyt. Fakt, że były może
stabilne i szybkie, ale zawsze miały problem z kondensatorami i regulatorami
napięcia. Chyba tylko nieliczne modele nie wymagały regularnego
serwisowania.

> Osobiście nie polecam. A za czasów BE-6 było tak pięknie....

BE-6... tu się zgodzę. Oj pracowało się na tym, pracowało...

Pozdrawiam,
Sniper