Win98???

Autor: Gabriel 'Varius' (gabriell_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 09:44:52 MET DST

Sory za lamerskie pytanie.
Czy pliki "logos.sys i logow.sys" w Win98 musza byc dodatkowo wpisane do
jakiegos innego pliku, tzn. czy musi byc podana sciezka do tych pliczkow
np. w win.ini czy czym podobnym. Pytam poniewaz przy zamykaniu Windy nie
pokazuje sie napis "poczekaj na zamnkniecie...." oraz "teraz mozna
wylaczyc komputer"-poprostu zamyka sie przy czarnym obrazie i tyle.Nie
pomaga rowniez podmiana w/w plikow.Wiem ze to duperela i zaden problem
ale moja znajoma tak miala i tak musie miec:-)))Co jeszcze zmienic,
wpisac, dopisac-prosze o sugestie-czekam na priva
Pozdrawiam i z gory dziekuje