Re: cichy dysk twardy - ktory?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 12:37:21 MET DST

Użytkownik "Maciej Jeszke" <icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>
napisał

> maxtor lub baracuda (maxtry cichsze, ale wolniejsze)

Co???
Moje subiektywne wrażenie: barracudę słychać tylko po przysunięciu ucha do
dysku; natomiast lekkie chrupanie maxtora słychać dość wyraźnie nawet przy
zamkniętej obudowie i pracujących wentylach. Podkreślam: mam oba dyski, więc
nie chwalę jednego tylko dlatego, że go akurat kupiłem (mimo, że Maxtora
uważam za lepszą firmę).

A jeśli chodzi o prędkość, to Maxtor również jest minimalnie szybszy.

Pozdrawiam,
Sniper