Re: Radiator z karty graficznej

Autor: robek (moja_praca_at_hoga.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 11:04:27 MET DST

> pewnie radiator odpadl bo klej nie wytrzymal grzejacego sie chipu - mam
> zasadnicze pytanie czy to podkrecenie daje realny wzrost wydajnosci (np
25%
> w QIII itp) bo jak nie to nie ma sensu podkrecac - chyba ze dla sportu ;-)

Normalny przyrost w 3dmark-u 99 MAX wynióśł ok. 18% (2700 a 3300). Ale po
przestawieniu opcji w BIOSIE dotyczących pamięci operacyjnej i za pomocą
S3tweak udało mi się zwiększyć o 80% (do 4800)!!! Ale przedobrzyłem bo
pozmieniałem kilka razy te ustawienia i nie mogę natrafić na to ze
zwiększoną wydajnością do 80% (poprostu zapomniałem jakie były). Może wiecie
co trzeba przestawić z powrotem.

Pozdrawiam.