Re: Notebook Toshiba i lost password

Autor: Mirek Ziółek (mirek_at_astercity.net)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 10:55:03 MET DST

Plissken wrote:
> Witam
>
> Kumpel zapomniał hasła do notebooka Toshiba. Buhehehehhe. Wiem. Niezły
> szczęściarz. Jest to jeden z nowszych modeli. Nie chce mu się tego
> wysyłać do serwisu bo by to trwało kupe czasu. Wyjmował już baterie
> na całą noc, ale BIOS się nie czyści. Hasło trzymane jest
> prawdopodobnie w jakimś EPROMie lub czymś podobnym. Czy ktoś nam
> pomoże i wie co z tym fantem zrobić ?

a co to za problem? idziesz do serwisu , chyba AC Serwis dawny techmex i
oddajesz maszynke,pewnie za oplata Ci zdejma ( _o ile notebook jest
__legalny__) bo jesli skradziony i zgloszony to masz pecha.
Sam tez moze probowac ale zycze powodzenia, bez specjalnego KEY-a
podlaczanego chyba do RS-a trudno cos zdzialac. Mozecie sprobowac tez u
jakiegos "magika" np Warszawa- GE pod GUS-em, z tego co pamietam takie
wizyty konczyly sie odchudzeniem portfele o ~300 zl.
Za ewentualne gapiostwo trzeba placic.
Mirosław Ziółek
mirek_at_astercity.net
UIN: 11082231