Re: jak wyłączyc PCta ?;) [OT]

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 11:51:41 MET DST

Rafał 'R4v' Błachnio wrote:

> Tak, chodzi bardziej o C. Uswiadomilem to sobie po wyslaniu posta, a
> droga TPSA nie daje mi mozliwosci cancelowania.

ale nadal mylisz się, pisząc, że C to język niskiego poziomu. Poczytaj
klasyków informatyki, Wirtha na przykład... W tej chwili, "nowemu
pokoleniu" (hihi, odezwał się starzec), może wydawać się, że C to język
niskiego poziomu, ponieważ teraz to RAD, kreatory itp. Ale to nie prawda.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***