Re: ultracichy dysk

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 23:29:18 MET DST

On Thu, 15 Aug 2002 09:31:45 +0000 (UTC), mnowak1_at_volt.iem.pw.edu.pl
(Marcin Nowak) wrote:

>a gdzies czytalem ze fujitsu maja olejowe lozyska i ich nie slychac
>mozecie powiedziec cos na ten temat ?

Zapomnij o tym dysku. Znaczy owszem, jest bardzo cichy, bardzo wydajny
(jak na 5400 rpm). Ale wydaje z siebie cichutki pisk o bardzo wysokiej
częstotliwości, co NIEZMIERNIE drażni. Ja też mam totalnie wyciszonego
peceta i przy takiej ciszy ten pisk jest bardzo uciążliwy. Żeby się go
pozbyć to dysk trzymam obok obudowy włożony w wytłoczki po jajkach ;)
I jest git. Dysk mam od ponad roku i poza tym zauważyłem, że piszczy
coraz głośniej.

Jak słuchałem pracy Barracudy IV, to ten dysk tak nie piszczy. Jeśli
chodzi o poziom hałasu, to polecam go.

A w ogóle to nie mam nic przeciwko szumowi talerzy, pod warunkiem że
nie jest to uciążliwy, metaliczny dzwięk lub jakieś piski. Delikatny
szum może być.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."