Re: ultracichy dysk

Autor: Marcin Nowak (mnowak1_at_volt.iem.pw.edu.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 11:31:45 MET DST

On Wed, 14 Aug 2002 23:37:47 +0200, benek wrote:
>to odizoluj HDD od obudowy - mozesz podwiesic dysk na gumowych "szelkach"
>(nie beda przenosily wibracji na obudowe) lub zrobic jakas "ramke" do wneki
>5.25

juz to zrobilem al obracajace sie taleze wydaja jakis taki dzwiek
wysokiejczestotliowsi co mnie po prostu rozwala..

dpokoi mailem halasliwy cooler na procku bylo mi wszystko jedno
teraz mnie trafia szlak od tego dysku...

inna spraawa ze i tak chcialem kupic wiekszy niz 15g wiec jest ku temu
doskonala okazja...

a gdzies czytalem ze fujitsu maja olejowe lozyska i ich nie slychac
mozecie powiedziec cos na ten temat ?

pozdrawiam Marcin