Re: czym odbieracie / nadajecie faxy

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 23:29:18 MET DST

On Wed, 14 Aug 2002 23:19:07 +0200, "michal" <vitamichal_at_wp.pl> wrote:

>Wiec klopot jest taki ze Bitware dostarczony z moim modemem zamiast polskich
>znakow wysyla jakies inne krzaki. Wyglada na to ze nie ma polskiej czcionki.
>Reszta bylaby super... Stad pytanie o jakis inny program.

Spokojnie, to można naprawić. Tyle że nie pamiętam dokładnie jak ;)
Ale mam hinta. Podobny problem pojawia się czasem z Officem 97. Że
przy drukowaniu zamiast polskich literek są krzaczki. Rozwiązanie jest
takie:

HKEY_CURRENT_USER
    Software
        Microsoft
            Office
                8.0
                    Word
Znajdujesz swoją drukarkę i z Edycja, Nowy, Wart. ciągu; klikasz na
nowy element i wpisujesz Nazwę wartości: Flags, dane wartości: 8192.

I ja pamiętam tylko, że podobną operację się przeprowadza, aby
naprawić Bitwara, aby poprawnie wysyłał polskie znaki. Tylko nie
pamiętam jak to się dokładnie robiło... :((( Ktoś pomoże?

P.S. Twój post powinien się znaleźć na grupie o windzie, nie o
sprzęcie.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."