Re: czym odbieracie / nadajecie faxy - rozwiazanie!!

Autor: michal (vitamichal_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 15:33:57 MET DST

> Spokojnie, to można naprawić. Tyle że nie pamiętam dokładnie jak ;)
> Ale mam hinta. Podobny problem pojawia się czasem z Officem 97. Że
> przy drukowaniu zamiast polskich literek są krzaczki. Rozwiązanie jest
> takie:
>
> HKEY_CURRENT_USER
> Software
> Microsoft
> Office
> 8.0
> Word
> Znajdujesz swoją drukarkę i z Edycja, Nowy, Wart. ciągu; klikasz na
> [...]

Witam. WIem ze sie troche narazam - w kazdym razie mam rozwiazanie
problemu!!!
Podajev adres http://www.mmv.pl/faksy.html

U mnie tego wpisu Bitware ..... driver nie bylo - musialem go dodac. Jestem
bardzo wdzieczny za podpowiedz. W teh chwili nei wysylalem jeszcze zadnego
faxu - jednak na podgladzie nie ma juz krzakow.
W razie pytan jestem na GG 1841501

Pozdrowienia
Michal