Monitor +karta

Autor: kulwis (kulwicki_at_poczta.fm)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 22:24:15 MET DST

Zamierzam kupic nowy monitor i karte graficzna. Kwota jaka dysponuje na ten
zestaw to okolo 1800-2000zl.
Zalezy mi na najwyzszej jakosci wyswietlanego obrazu. Jestem czlowiekiem
ktory nie zadowoli sie jakims badziewnym klonem ATI.
Jezeli chodzi o monitor to zastanawiam sie nad NEC'iem FE 750+ lub
PHILIPS'em 107 P20 na kineskopie BRILLIANCE. Jezeli chodzi o grafike to
naprawde nie wiem moze MATROX G550 lub cos z ATI(built by ATI chyba nie
dostane wiec pozostaje tylko HERCULES, ktory jak slyszalem jest europejska
wersja orginalow ATI).
Natomist jezeli chodzi o gry to owszem, ale bardzo rzadko od czasu do czasu
jakis symulator!

Posiadana konfiguracja to:
Duron 900
256sdr 133