Tuner TV marki KWORLD

Autor: arrton (arrton_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 22:24:07 MET DST

Hej,

Mam pytan kilka co do tunerow TV. Mam taki jeden - wlasnie sobie kupilem i
srednio chce mi dzialac.

1. Czy tuner TV moze/powinien dzielic przerwanie IRQ z karta graficzna ?
2. Czy dodajac tuner TV, skoro PnP nie wykrywa, nalezy wybrac inne
urzadzenia ?
3. Co zrobic jezeli wiesza mi sie komp. co 5 minut jak wlacze TV na
komputerze ?
4. Skad sciagnac lepsze sterowniki do tunera: KWORLD MpegTV Station (chip:
Philips7134) ?

Bede wdzieczny za jakiekolwiek podpowiedzi. Acha mam Win98SE, ale mam tez
XP.

aRRTON