Problem z Ge4MX440 64mb

Autor: baz (baz_at_kki.net.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 22:29:08 MET DST

mam taki dziwny problem a mianowice podczas startu instalki windowsa czy to
98 czy me komputer nie odpowiada tylko mruga kursor w górnym rogu ekranu z
win xp jest ok i program się instaluje.Czy jest sposób żeby zainstalować
win98 lub Me na tej karcie(Dream Ge4MX440 64MB) bez wkładania innej karty do
instalacji.Sprawdzałem na takich kartach jak Prolink
Ge4MX440Ultra,MSI,Leadtek i wszędzie był taki sam problem.Mam płytę DFI
NB70SC na intelu ale to chyba nie płyta kolega ma ASUSA na sise i jest to
samo.Czy ktoś ma na to jakiś sposób?

Pozdrawiam