Re: radeon 9000 - problem ... rozwiazany (?)

Autor: TomS (swedrow_at_icpnet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 22:14:03 MET DST

> Nie bardzo mi sie usmiecha reinstalacja calego systemu (wyciecie winnt i
> instalacja na czysto). Zastanawiam sie nad "uaktualnieniem" Windowsa, chos
> nie wierze, ze to cos pomoze.

wlasnie to zrobilem (wszelkie inne proby nie powiodly sie):
zainstalowalem jeszcze raz windowsa i udalo mi sie zainstalowac
sterowniki!!!!

Szczegoly:
Nie kasowalem aktualnej instalacji, tylko zrobilem "uaktualnienie aktualnej
wersji systemu windows". Instalka nawet sie nie zajaknela, ze tak naprawde,
to chodzi o "naprawienie" systemu. Trwalo to dlugo (~40 minut). Jak
skonczyl, to dorzucilem VIA4in1 i odpalilem instalke sterownikow (najnowsze
z ATI 5.13.01.6118) i... udalo sie!!!

Dopiero pozniej zauwazylem, ze musze jeszcze wszystkie systemowe
uaktualnienia zrobic (SP2, nowszy misiu itd).
Ale mile jest to, ze wszystkie (tzn. te ktore chcialo mi sie sprawdzic)
aplikacje dzialaja bez problemu - tylko sam Windows (z misiem itp.) jest
"odswiezony".

Zdarzylo mi sie tez pozniej odpalic instalke sterownikow dostarczonych z
karta i ... znowu ten sam blad. Ale juz sie tym nie przejalem - karte juz
mam zainstalowana.
Zdaje sie, ze czeka mnie niedlugo porzadne przeinstalowanie systemu.

Pozdrawiam grupowiczow i dziekuje za pomoc.

Tomek.