radeon 9000 - problem z instalacja sterownikow

Autor: TomS (swedrow_at_icpnet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 19:49:01 MET DST

Witam.
Dostalem dzisiaj do przetestowania przed zakupem karte MINT Radeon 9000.
Niestety nie udalo mi sie jej uruchomic, poniewaz wyskakuje blad przy
instalowaniu sterownikow.
W skrocie to bylo tak: wyjalem stara karte (Virge PCI), wsadzilem radka.
Windows sie odpalil na sterowniku VGA (640x480x16), wykryl nowy sprzet (a
dokladnie dwa: RV250 i RV250 secondary). Znalazl na CDRomie sterowniki, ale
w katalogu od XP. Nie spodobalo mi sie to, przerwalem wiec instalacje i
uruchomilem setup.exe z tej plytki. Pierwszy krok zakonczyl sie dosc
lakonicznym bledem:
"Program instalacyjny nie mogl zakonczyc instalacji.
Sprobuj uzyc standardowego sterownika VGA dla karty graficznej przed
uruchomieniem programu instalacyjnego".
Coz... nie rozumiem.
Na plytce sa sterowniki: 5.13.01.6094
Sciagnalem z ati.com najnowszego CATALYSTA, czyli 5.13.01.6118 - ten sam
rezultat (uprzednio wyczyscilem system z pozostalosci poprzednich sterow).
Nie bardzo mi sie usmiecha reinstalacja calego systemu (wyciecie winnt i
instalacja na czysto). Zastanawiam sie nad "uaktualnieniem" Windowsa, chos
nie wierze, ze to cos pomoze.

Bede wdzieczny za wszelka pomoc,
Tomek.

p.s.
Pare szczegolow:
HARDWARE
MINT Radeon 9000 PRO 64MB DDR DVI, TVOUT
Abit KT7A+Duron 800+256MB 133MHz
SBLive (...)

SOFTWARE
Windows 2000 PL Professional
VIA4in1 v 4.42
kiedys instalowalem karty graficzne: ATI Radeon VE, Winfast mx400, KyroII.
Moze jakies smieci od tych sterownikow...?