Re: ACER

Autor: Michał Rolka (mrc_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 22:09:16 MET DST

dominik wrote:

> Czy notebooki Acer zaliczamy do noname'ów, tzn że nie należy ich kupować??
> Czy ma ktoś z acerami jakieś doświadczenia??

Używam od 2 lat TravelMate 506T. Ma jeden feler - od czasu do czasu
"gubi" dysk twardy. Podejrzewałem dysk, ale z nowym dzieje się to samo.
Poza tym jednym nie mam zastrzeżeń. Działał z Linuksem, dał się też
zainstalować OS/2. Nie miałem okazji/potrzeby pracować na baterii, ale
raz zrobiłem test i wytrzymał ponad 2.5 h (bateria NiMh). Zastosowanie:
maszyna do pisania, prezentacje, Internet, programowanie.

Michał
http://mrc.homeip.net/