Re: ultracichy dysk

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 19:14:21 MET DST

"Bronek Kozicki" napisal(la) dnia 2002-08-15 18:27, te oto slowa:

> dokladnie. Juz chcialem to dopisac do watku. Montujac na "gumie" czy w
> "szufladzie" masz zagawarantowane, ze dysk bedzie sie bardziej grzal - a
> to moze powaznie skrócic jego zywot :/ Juz lepiej kupic dysk na
> lozyskach olejowych i zamocowac normalnie - srubami do stalowej obudowy.

Jezeli sa to dwie - gumowe podkladki (cieniutkie - 2-3 cm paseczki po
kazdej ze stron wneki) to nie powinny one powodowac wzrostu temperatury.

Smiem twierdzic, ze wrecz przeciwnie. Naped na nich polozony bedzie
dobrze wentylowany (powietrze swobodnie schlodzi spod napedu) i
izolowany od "blachy".

P.S.
To, ze dysk jest zaopatrzony w silnik z lozyskami hydrodynamicznymi
nie musi oznaczac', ze jest/bedzie on chlodny (przyklad Barracud-y).
Kazda nowa technologia wymaga _dopracowania_ - optymalizacji.

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"