Re: GeForce 2 MX 400 pamięć 64, Mb a stara plyta ??

Autor: Friend (universum_at_poczta.fm)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 18:59:32 MET DST

Tez mialem ten problem i skonczylo sie na wymianie plyty...
Probowalem ze 4 karty graficzne MX i objaw byl taki karty chodzily w 640x480
ale po zainstalowaniu sterow i po wejsciu do windows ciemny ekran.
Probowalem m.innymi karty Pine, Prolink, winfast.
Problem jest chyba w wersji AGP na 1.0 zadna nie pojdzie(przynajmniej takie
sa moje doswiadczenia) Kupilem wiec najtansza plyte glowna ECS i jak dotad
zero problemow (Prolink PixelView MX 400 Ultra z 32MB)

Friend