Re: ultracichy dysk

Autor: kedar (rpasiek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 11:12:03 MET DST

Kosh napisał(a):

> "Bronek Kozicki" napisal(la) dnia 2002-08-15 18:27, te oto slowa:

> To, ze dysk jest zaopatrzony w silnik z lozyskami
> hydrodynamicznymi nie musi oznaczac', ze jest/bedzie on chlodny
> (przyklad Barracud-y). Kazda nowa technologia wymaga
> _dopracowania_ - optymalizacji.

i nie od razu oznacza ze jest on bezglosny (w kazdym badz razie
wystarczajaco cichy).

Glupota jest np. testowanie dyskow kladac je na podstawce (np. ziemi)
tak jak to zazwyczaj sie robi (wiadomo jak sie ma wiele dyskow do
przetestowania to przykrecanie ich za kazdym razem jest meczace) - ktos
kupuje dysk, montuje w obudowie i okazuje sie ze nie jest bezglosny.

Sama barracuda iv wydaje ciche skrobanie (w zasadzie slyszalne z uchem
przy dysku), ale w zaleznosci od obudowy (wpadanie w wibracje) moze
powodowac slyszalne juz z wiekszej odleglosci halasy.

IMHO lepiej wypadaja wlasnie tanie "miekkie" obudowy, mojego
"sztywnego" enlighta potrafi wprawic w drgania.

--
Radek Pasiek
mailto:kedar_at_student.uci.agh.edu.pl