GeForce 2 MX 400 pamięć 64, Mb a stara plyta ??

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 14:36:07 MET DST

Bardzo mam ochote nie wielkim kosztem powymieniac elementy w
komputerze, aby jescze przezipial z roczek.....
Duzym bajerem bylo by wymiana karty graficznej, tylko czy pojdzie mi w
mojej plycie GeForce 2 MX 400 pamięć 64 Mb , do tej pory mam
RIVE TNT M64 16 mb ram, no i juz troche wymieka przy nowych gierkach..
Wczesniej byla I740 Intela.....
Pamiec na plycie mam Dimm 100 mhz, to znaczy 133 ale pracuja jako 100.

I teraz pytanie bo nie jestem pewien czy pojdzie mi ta karta ??
Wydaje mi sie ze mam niestety AGP x1 i nie wiem czy tegeforce bedzie
umial pracowac w AGP x1, wiem ze max z niego nie wyciagne, ale 64 MB
na karcie anie 16 to i tak powinno byc sporo, lepiej no i lepszy chip.

Czekam na w miare szybka odpowiedz
Pozdrawiam

PS. jezeli nie pojdzie mi ta karta to co kupic ??