Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 23:50:22 MET DST

"luk" <luk23_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> obecnego
> dorzuciæ do

> jestes tego pewien ??
> zapraszam do siebie ecs w ktorym siedzi procek ktory sie grzeje dzieki
> 2v i dzieki temu ladnie kreci hmmm ile plyt ma mozliwosc ustawienia
> napiecia na 2v no prosze mi wyliczyc te asusy ;D
> a co do palenia jak mialem slabe chlodzenie to sie komp poprostu
> restartowal ewentualnie nie chcial uruchomic ale to wina tylko i
> wylacznie @.
> zreszta na tej plycie dokonuje niemozliwego choc obecnie mam 800_at_1066 to
> [...]
Jezeli chodzi o Asusa, ty sie chwalisz swoim wynikiem ja sie pochwale swoim
. Mam Durona 1 Gh wykreconego na ponad 1300 Mhz z magistrala 175 Mhz pamieci
chodzi na 350 Mhz .Wszystko z poziomu biosu ustawione z biosu . Masz cos
jeszcze do dodania ?????????????.
Dla twojej wiadomosci , bardzo ryzykowne jest bardzo duze podnoszenie Vcora
( powoduje to ogromne skrocenie zywotnosci proca ) . Kolejana sprawa jest to
ze po podkreceniu kompa na ECS wydajnosc wcale znaczaco nie wzrasta . A w
moim przypadku w Sisoft Sandrze bije Rambusy .