Re: ECS - nie taki zły ...

Autor: luk (luk23_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 14:22:11 MET DST

> Można i tak, nic tylko palić procesory :)

jestes tego pewien ??
zapraszam do siebie ecs w ktorym siedzi procek ktory sie grzeje dzieki
2v i dzieki temu ladnie kreci hmmm ile plyt ma mozliwosc ustawienia
napiecia na 2v no prosze mi wyliczyc te asusy ;D
a co do palenia jak mialem slabe chlodzenie to sie komp poprostu
restartowal ewentualnie nie chcial uruchomic ale to wina tylko i
wylacznie @.
zreszta na tej plycie dokonuje niemozliwego choc obecnie mam 800_at_1066 to
potrafi nawet 850 odpalic na 1130 ile asusow to zrobi z poziomu biosu
uzywajac COPow czy innych cudow

nie przekreslajmy ecsow :)
pozdrawiam
luk