PCNation.com - zakupy przez ocean, jak ?

Autor: Rafal (osoba_at_microsoft.com)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 14:39:36 MET DST

Witam

Chce kupic monitor, wybralem CTX PR960F. Przegladalem ceny tego monitora w
polskich sklepach internetowych i najtanszy jaki mi sie udalo znalezc
oferowal ten monitor za 2160 zl. Przypadkowo trafilem na pcnation.com (sklep
w USA). Ten monitor u nich kosztuje 300$ (to jest niecale 1300zl !!). Nigdy
nie kupowalem nic za granica, a tym bardziej wysylkowo. Nie wiem czy ten
sklep sprzedaje poza granice kraju, jednak ceny w innych sklepach za oceanem
sa bardzo podobne (patrz bardzo niskie). Czy ktos kiedys kupowal wysylkowo
sprzet z zagranicy ? ile kosztuje clo na sprzet komputerowy ? jakie podatki
trzeba doliczyc ? jak sadzicie czy zamiast monitora moga przyslac mi cegly
:-)? slyszalem, ze w niemczech jest dosc tanio, czy to prawda ?

pozdrawiam
Rafal