Re: 3com + live = padaka

Autor: Wojciech Cebula (wc_at_age.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 12:19:38 MET DST

Witam
    Jesli jeszcze tego nie robiles to uaktualnij bios, wylacz w biosie APIC
i przelacz na PIC, wywal SB na drugi slot PCI wcisnij 3Com uruchom system
win98 przeprowadz instalacjie karty, po instalacji sieciowki zainstaluj
stery do SB i wloz karte do slotu ale zeby to nie byl slot 4 najlepiej 5 ale
czesto sie to grysie z IDE wiec pozostaje 3.