3com + live = padaka

Autor: Gołdzik (tomgolda_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 09:31:55 MET DST

Czesc

Mam pytanie czy jest jakiś sposób na to aby te karty czyli 3com 3C905TX i
LIVE 1024 działały ze sobą pod win98??? Bo dzieje się tak - po dołożeniu
karty sieciowej do kompa windows zaczyna się pętlić i wywala błędy rejestru
i jest kupa. Tzn uruchomić się uruchomi ale pokazuje taką piękną tabelekę o
wykryciu błędu i uruchom ponownie. Pod XPekiem działa okej ale ja nie
cierpie xpeka bo gry mi wolnej działają.
Moj sprzet to soltek 75KAV na via kt 133a + athlon reszta moim zdaniem jest
nie ważna.
Dzęki z góry za pomoc.

Tomek
tomgolda_at_poczta.onet.pl