Re: 3com + live = padaka

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 17 Aug 2002 - 13:47:48 MET DST

> Czesc
>
> Mam pytanie czy jest jakiś sposób na to aby te karty czyli 3com 3C905TX i
> LIVE 1024 działały ze sobą pod win98??? Bo dzieje się tak - po dołożeniu
> karty sieciowej do kompa windows zaczyna się pętlić i wywala błędy rejestru
> i jest kupa. Tzn uruchomić się uruchomi ale pokazuje taką piękną tabelekę o
> wykryciu błędu i uruchom ponownie. Pod XPekiem działa okej ale ja nie
> cierpie xpeka bo gry mi wolnej działają.
> Moj sprzet to soltek 75KAV na via kt 133a + athlon reszta moim zdaniem jest
> nie ważna.
> [...]

SB Live 1024 ma zainstalowane dodatkowo SB 16 emulation, ktore wrzuca
defaultowo na 5 IRQ.Zaznacz we wlasciwosciach tego "Allow LPT
Interrupt Sharing", bo jezeli 3 Com-a wrzuca na 5 przerwanie, to na
bank sie gryzie.Z innymi kartami PCI zreszta tez.
Ewentualnie wylacz ACPI w biosie, tyle ze wtedy bedzie na nowo
wykrywal urzadzenia i bedziesz musial puscic wykrywanie nowego sprzetu
na "auto"zeby usunal ACPI a zainstalowal Bios PNP

Pozdrawiam