Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: -=2L=- (dwael_at_usun.antyspam.poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 06:42:15 MET DST

U¿ytkownik "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> W³asne to oni maj± ...p³ytki drukowane :) reszta to ta sama tandeta.

niestety, nie widziales chyba plyt asusa, sa na nich wlasnie wlasne
rozwiazania tej firmy.

> ustawia
>
> Warte jest to dodatkowych kilkuset z³otych?

a lubisz, jak pali Ci sie procek? bo ja nie przepadam za takim faktem. przy
okazji, tlumaczenie, ze podczas pracy nie zdejmuje sie przeciez radiatora z
wentylatorem, jest o tyle ciekawe, o ile ktos nie spotkal sie jeszcze z
zatartym wentylatorem. ja juz spotkalem sie kilkukrotnie, na szczescie na
intelach. przy bardzo intensywnym obciazeniu procka i przy bardzo slabym
chlodzeniu (kiepsko zamocowany wentylator i _letnie_ pogody) mozna
doprowadzic do jego spalenia. a COP chroni przed tym, wiem cos o tym, bo
zaraz po kupnie plyty i zamocowaniu jakiegos shit'owatego colorfull'a komp
wylaczal mi sie przy 'daniu w kosc' prockowi (ustawione w bios 95 stopni).
na szczescie wymieniono mi to gowno na jakis dobry spire. q-fan tez dziala
jak nalezy, nie musze sie zastanawiac nad sposobami spowolnienia wentylatora
(potrafi krecic nawet 4200 obr/s).

> a co tu mo¿na ingerowaæ? jak dzia³a to jest ok!

tak sobie to tlumacz :) ale ..... czy zawsze dziala? bo _Tobie_ dziala, a mi
wlasnie dokladnie _ta_ plyta w pracy nie dzialala (nie wiem tylko, jaki
miala rev.), jak nalezy. chociaz konfigurowalem ja na wiele roznych
sposobow. wreszcie odetchnalem, jak przesiadlem sie na abita, teraz jest
wszystko ok.

--
========>
 sygnatura: "z reguly niepotrzebny dodatek do posta"?