Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 01:34:06 MET DST

> Tak Asus uzywa innych czesci

W³asne to oni maj± ...p³ytki drukowane :) reszta to ta sama tandeta. My¶li
Pan, ¿e Asus to organizacja charytatywna??

> , a tak wogule zobacz jakies wparcie programowe
> daje Asus a jakie ECS .

Widzê ..do ECSa dosta³em p³ytkê z niezbêdnymi driverami a aktualizacje
BIOS'a mam na stronie internetowej.

> Zobacz tez sobie na wyposazenie plyty

pude³ko, kabelki (ide i flop), instrukcja ..co¶ wiêcej mo¿na dostaæ?

> oraz na nowe
> technologie np w plytach Asusa . ( np Asus COP , czy np Q-fan ktory
ustawia
> predkosc wiatrakow w zaleznosci od temp proca ,

Warte jest to dodatkowych kilkuset z³otych?

> oczywiscie opcje dajace
> wieksza ingerencje w ustawienie magistrali , napiecia ,przerwan. )

a co tu mo¿na ingerowaæ? jak dzia³a to jest ok!

> Wieksze stabilnosc przy podlaczeniu wiele urzadzen np do slotpw PCI )

hmm... chyba muszê pój¶æ siê leczyæ u okulisty bo ró¿nicy nie widzê.

> Porownujac to do samochodow to Asusa mozesz porownac do Lexusa a ECSa do
> Matiza.
> I tym i tym pojezdzisz ale za to jak :) .

Pojadê rzeczywi¶cie inaczej ale za to zostan± mi pieni±dze, które mo¿na
zainwestowaæ w co¶ co ma realn± warto¶æ a nie w kupê bezwarto¶ciowej blachy.

> Co ciekawe ECS w tym roku sprzedal tyle plyt co ASUS :) i razem z nim
> prowadzi w ilosci , ale napewno nie w zysku .

B³±d logiczny: Przychód to nie zysk! Niech Pan tego nie myli. Mo¿na mieæ
miliony dolarów przychodów i zbankrutowaæ.

tjd