Re: Outpost Firewall

Autor: jojo (jojogub_at_wp.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 19:57:03 MET DST

> Tylko, że:
> - po pierwsze, jak jakiś program łączył się pierwszy raz, dawałem mu albo
> "zezwój raz", albo tworzyłem regułę;
> - po drugie, nawet jak później wszystkim programom przypisałem atrybut
> "Przepuszczaj zawsze" i tak nie mogłem się z niczym łączyć.
>
> Co więc mogę mieć źle ustawione???
Może taki przykład : Przeglądarka internetowa:
potrzebuje reguł następujących:
protokół TCP
może być kierunek wychodzące
port zdalny 80-83 mogą być też socks, proxy ,20-21,mogą być pasvftp
(1024-65....)
to przykład ,
ponadto masz xp więc tam jest coś takiego jak svchost on się łączy z dns-ami
musi mieć taką możliwość
tj.:dna porty53 i możesz dać regułę uwzględniającą server dns z jakiego
korzystasz np. u mnie tepsy 194.204.152.34 i 194.204.159.1
jeśli w takiej konfiguracji nie widać www to masz coś innego źle ustawione

podrow
JOJO