Re: Outpost Firewall

Autor: Piotr Stanisz (piotr_stanisz_at_wp.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 16:51:46 MET DST

Użytkownik "jojo" <jojogub_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Problem występuje w wersji Free i
> problem nie występuje,
> problem masz ty bo nie umiesz go skonfigurować,
> jak jakiś program się łączy to wyskakuje okienko można zastosować
> proponowane reguły,a następnie dodać swoje albo modyfikowć.

Tylko, że:
- po pierwsze, jak jakiś program łączył się pierwszy raz, dawałem mu albo
"zezwój raz", albo tworzyłem regułę;
- po drugie, nawet jak później wszystkim programom przypisałem atrybut
"Przepuszczaj zawsze" i tak nie mogłem się z niczym łączyć.

Co więc mogę mieć źle ustawione???

--
Pozdrawiam,
Piotr Stanisz