Re: Fachowcy: Intel vs AMD

Autor: pan_kierownik_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 Aug 2002 - 15:40:58 MET DST

Juz spiesze wyjasnic, ze plyta mi padla i musze cos kupic, nie chodzi o
modernizacje kompa dla samej ideii i podwyzszenia mocy. To co mam: Riva TNT2 i
dysk Segate 10 GB. Uzywany komp byl i bedzie tylko i wylacznie do programowania
(BCB, CPP). Kwota jaka dyspnuje jest niestety rzedu 500 zl i chcialbym wydac
jak najmniej :) Nie widze sensu kupowania plyty pod tego proca jaki mam
(celeron slot 1) wiec zdecydowalem sie na kupno plyty z procem.