Re: Fachowcy: Intel vs AMD

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 15:28:34 MET DST

>Jednak sadze, ze cena jest bardzo wazna. Nie jestem az tak bogaty (jak widze
>kolega januszek jest) ze moge sobie pozwolic na kupno najlepszych i
>najdrozszych komponentow. Mam przeznaczona kwote na zakup tylko proca i plyty,
>karta grafiki, ram, dysk zostaja te same. Chyba naturalne jest to, ze w tej
>cenie chce nabyc cos, z czego bede zadowolony a to porownanie nasuwa sie same.
>Oczywiscie przejzalem archiwum grupy, poznalem sie ze zdaniami obu stron. Mnie
>chodzi nie o luzne gdybanie jtora firma jest lepsza w ogole, tylko ktora lepiej
>wypada w tym konkretnym przypadku.
> [...]

Kolega januszek, drogi panie kierowniku, nie jest wcale bogaty :P
Kolega januszek jest wierny pewnemu staremu powiedzieniu, ze osob
biednych nie stac na kupowanie tanich rzeczy, za ktore koniec koncow
placi sie czasem po kilka razy... :)

Jezeli kolega pan kierownik zdradzi nam tu jaka kwote gotow jest
wygospodarowac i co za ta kwote chcialby uzyskac to zapewne da sie cos
z tego wydumac :) Podstawowa informacja bedzie jakie to komponenty
zostaja - bo przy pewnej roznicy generacji, o czym kolega pan
kierownik powienien wiedziec zmiana tylko plyty i procesora sie nie
uda.

Wiec, o ile kolega pan kierownik dalej jest zainteresowany w tym, aby
mu pomoc wybrac sprzet, oczekuje na dalsze informacje.

januszek