Re: Fachowcy: Intel vs AMD

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 15:57:55 MET DST

>Juz spiesze wyjasnic, ze plyta mi padla i musze cos kupic, nie chodzi o
>modernizacje kompa dla samej ideii i podwyzszenia mocy. To co mam: Riva TNT2 i
>dysk Segate 10 GB. Uzywany komp byl i bedzie tylko i wylacznie do programowania
>(BCB, CPP). Kwota jaka dyspnuje jest niestety rzedu 500 zl i chcialbym wydac
>jak najmniej :) Nie widze sensu kupowania plyty pod tego proca jaki mam
>(celeron slot 1) wiec zdecydowalem sie na kupno plyty z procem.

Rozumiem, ze i RAM, i obudowa tez z ery celeronow SLOT1 pozostanie?
W takim przypadku pozostaje ci jedynie jakis Celeron. Ale IMHO nie ma
sensu kupowac nowej plyty i procesora.

Najlepszym, IMHO wyborem, w twoim przypadku bedzie zakup uzywanej
plyty z procesorem CeleronII lub PIII.

Np: http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6850936

http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6811551 plus
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6777507